Monday, September 20, 2010

Greding

My tweede dag in Greding het baie glad verloop...moes maar werk, maar het aan die einde van die dag na een van die ander hotelle, Hotel Bauer-Keller, aan die ander kant van die snelweg (A9) gestap. Daar het ek 'n Vark Cordon Blue geniet wat darem vir jou uitstekend was. Dit met 'n lekker ou biertjie, Winkler Brau Kupfer Spezial, maak die aand soveel beter. Ek het lekker met een van die Noorweers gesit en gesels terwyl hy vir sy span gewag het. Met so 2-skep Italiaanse roomysie het ek die aand perfek afgesluit....sal heelwat moet draf as ek terug in SA is!














Ek het vandag ook 'n interessante alternatief vir Coca Cola gedrink, Pyraser Cola-Mix, baie lekker, wens ek kon dit in SA koop (ook die biertjie).

Nog so paar fotos wat ek gister geneem het...














St Martin Basilica














'n Deel van die stadsmuur














'n Paar mooi dakke, met die Rathaus se toring (of die gebou reg daar langs)

No comments:

Post a Comment