Wednesday, September 22, 2010

Greding

Wel, wel, vandag het ek egte Duitse kossies geniet, Vark, Rooikool en kluitjies met so suurerige sousie. Nie helemal my koppie tee nie, maar ek moes. Ek ry moet so klein Pandatjie rond, gelukkig, want ek sukkel nog steeds om van die gevoel ontslae te raak of die kar van regs na links gaan oorrol op sy sy. Dit voel kompleet of hy net daar gaan omslaat. Dalk help die grootte van die kar nie.... maar dit help met aan die verkeerde kant van die pad ry...

Het vanaand spaans geeet, omdate die een spanjaard na 4.5 jaar weggaan by MIP. Daar was slaai, tapas en natuurlik 'n paelle wat regtig goed was. Heelwat Sangria het die rondte gedoen, met 'n gewonerige Duitse poedingkie. Die hoogtepunt van die aand was so drie Pacharan Zoco shooters - absoluut lekker. Dit is baie goeie kompetisie vir 'n staatmaker Jaegermeister.

No comments:

Post a Comment