Monday, July 13, 2009

Istanbul (Maandag)

Wel, ons is nou volstoom aan die gang met die 2009 International Simulation Multiconference, waarvan die 2009 European Simulation Interoperability Workshop 'n deel is. Ek het ook die Fransman, Jean-Pierre raakgeloop - die enigste van die bekendes van vorige EURO-SIWs. Net ou Duncan Miller is ook nog daar. Die keynote van Dr Oren was regtig een van die meer toepaslike openingsaanbiedings wat ek al gesien het. Sy aanslag is baie meer gedraai na die filosofiese kant van M&S, iets wat Jan Roodt sal waardeer. Ek het probeer om sy PPT file te kry, maar hy was haastig oppad na een of ander vergadering. Sal deur sy webblaai by University of Ottawa probeer. Ek en Dirk het gou 'n regte Turkse middagete gaan doen - Bees Doner. Heel lekker, en teen 6.50 TL nie te duur nie. Vanaand het ons die konferensie drankies, en more aan die gala aandete en toer.

Ek het gou so bietjie gaan shop by die Cevahir Mall, nie ver van ons hotel af nie. Het darem iets gekry vir die hele familie se gebruik, en ook iets wat Bella graag sal wil gebruik... Die mall is seker so klein stukkie kleiner as Menlyn, maar nogals indrukwekkend. Dit is een van die medium grootte malls in Istanbul. Nou met ek net die presentjies veilig by die huis kry....

No comments:

Post a Comment