Saturday, October 9, 2010

Sjef Laroux se Paella Interpretasie

Ek het hierdie resep op gevoel probeer maak, nadat ek 'n wonderlike Hoender Paella in Greding geeet het. Het so biejie met Google rondgesoek vir idees, en toe maar op hierdie lysie van bestandele besluit. Ek sal volgende slag probeer om tamatie of tamatiepasta of selfs dalk songedroogde tamaties by te sit.

Olyfolie
1-2 Huisies Knoffel of knoffelvlokkies
1 Ui fyngetjop
4-6 Hoenderborsies gesnipper
1 Rooi Soetrissie blokkies
1 Groen Soetrissie blokkies
1-2 Koppie Witrys
1 Lourierblaar
Saffraan, of as jy nie het nie, neutmuskaat en Paprika
2 Koppie Hoenderaftreksel
1 Koppie Witwyn
Tiemie
Sout
Swart peper
Chorizo skuifies
Mossels
Koppie Gevriesde ertjies, of so bietjie minder, op gevoel
Suurlemoenskil
Pietersielie

Die volgorde is maar die gewone, en baie naby aan die Italiaanse rysverassing wat ons gereeld maak...truuk is blykbaar die korsie wat die rys aan die onderkant moet vorm.

Die resultaat was heel lekker, maar ek sal beter kwaliteit Chorizo as Pick 'a Pay s'n probeer of selfs russians.

Ek moet ook erken die selfoonfoto lyk nie so goed as wat die gereggie geproe het nie...

No comments:

Post a Comment